Hjelp. Service. Spørsmål og svar.

Normal leveringstid er 1-3 dager. Varer som er på lager sendes normalt samme dag eller første arbeidsdag etter bestilling.
Når varen blir sendt fra lager sender vi deg en e-post med sporingsnummer slik at du kan følge sendingen.
Vi anbefaler at du oppretter en bruker i nettbutikken når du bestiller. Da kan du enkelt se din kjøpshistorikk og følge sendingen

Service hos verksted kan bestilles på telefon 23 21 01 20.
Ønsker du å registrere service på nett gjør du dette her: Registrer service.
Når din serviceordre er registrert vil du motta en ferdig frankert returlapp som du skal benytte ved innsendelse.
Du kan sjekke status på service her: Sjekk status på service.
Her må du benytte ordrenummer og pin-kode som du fikk ved innlevering til service.
Før du leverer din telefon til service, er det viktig at du skrur av kodelås og eventuelt «Find my iPhone»
Hvis reparasjonen ikke dekkes av garantivilkårene, får du beskjed om hvor mye reparasjonen vil koste deg. Du velger selv om du ønsker at varen skal repareres eller ikke. Hvis du ikke ønsker reparasjonen, men vil ha varen tilbake belastes dufor feilsøkingen som har blitt gjort.
Feil som ikke dekkes av garantivilkårene er for eksempel fysiske skader, fuktskader, skader etter lynnedslag og brukerfeil.

Ved bestilling velger du om du trenger et nytt SIM-kort til din telefon.
Er du ikke Telenor kunde får du automatisk tilsendt nytt SIM-kort. SIM-kortet kommer i en egen forsendelse.

Vi pakker og sender din bestilling raskt. Når varen er pakket kan du dessverre ikke foreta endringer. Vår kundeservice, 09000, kan sjekke dette for deg.

Fakturakopi eller andre spørsmål rundt faktura finner du på vår selvbetjeningsside eller du kan også kontakte vår kundeservice

Vennligst ta kontakt med kundeservice før du sender telefonen i retur. For at vi skal kunne håndtere dette på raskest mulig måte, er det viktig at emballasje og innhold i telefonesken er komplett, og leveres tilbake i samme stand.
Nettbutikk kundeservice tlf 23 21 01 20 eller e-post telenorb2b@one2cel.no.

Er telefonens serienummer og består av 15 siffer. På de fleste telefoner kan du taste *#06# på telefonen, da vil IMEI vises i displayet. De fleste produsenter skriver også IMEI på baksiden av telefonen, under batteriet, og det begynner oftest med tallet 35 eller 01.

Har du problemer med SIM-kortet eller annet som skyldes operatørtjenester, ber vi deg ta kontakt med kundeservice hos Telenor på telefon 09000 (+47 915 09000 fra utlandet).

Fant du ikke svaret du jaktet på?
Ring oss på 09000.
Vi har døgnåpent - året rundt.