Hjelp og Service

Normal leveringstid er 1-3 dager. Varer som er på lager sendes normalt samme dag eller første arbeidsdag etter bestilling.
Når varen blir sendt fra lager sender vi deg en e-post med sporingsnummer slik at du kan følge sendingen.
Vi anbefaler at du oppretter en bruker i nettbutikken når du bestiller. Da kan du enkelt se din kjøpshistorikk og følge sendingen

Velg mellom våre to mobilforsikringer; Skjermforsikring og Plussforsikring.

Plussforsikring

99,- per måned, de 3 første månedene er inkludert!
Plussforsikring gir deg full dekning ved skade eller tapt mobil (inkludert vannskade og stjålet mobil).
Tapt/skadet telefon erstattes med en tilsvarende telefon etter bare en virkedag.
Forsikringen har rask og enkel skademelding.
Egenandelen er 500,- ved første skade.
Forsikringen følger telefonen og løper til den blir sagt opp.
Enkelte postnummer i ytre strøk vil ha lengre fremsendingstid.
Den ødelagte telefonen returneres når erstatningstelefonen er mottatt.

Skjermforsikring

59,- per måned, de 3 første månederne er inkludert!
Forsikringen dekker knust skjerm.
Med knust skjerm menes den delen av telefonen som viser informasjon.
Forsikringen har rask og enkel skademelding, skjermen repareres normalt innen 5 virkedager.
Egenandelen er 500,- ved første skade.
Forsikringen følger telefonen og løper til den blir sagt opp.

Fra 1.1.2019 gjelder nye vilkår for Skjerm- og Plussforsikring. Les mer her.

Service hos verksted kan bestilles på telefon 23 21 01 20.
Ønsker du å registrere service på nett gjør du dette her: Registrer service.
Når din serviceordre er registrert vil du motta en ferdig frankert returlapp som du skal benytte ved innsendelse.
Du kan sjekke status på service her: Sjekk status på service.
Her må du benytte ordrenummer og pin-kode som du fikk ved innlevering til service.
Før du leverer din telefon til service, er det viktig at du skrur av kodelås og eventuelt «Find my iPhone»
Hvis reparasjonen ikke dekkes av garantivilkårene, får du beskjed om hvor mye reparasjonen vil koste deg. Du velger selv om du ønsker at varen skal repareres eller ikke. Hvis du ikke ønsker reparasjonen, men vil ha varen tilbake belastes dufor feilsøkingen som har blitt gjort.
Feil som ikke dekkes av garantivilkårene er for eksempel fysiske skader, fuktskader, skader etter lynnedslag og brukerfeil.

Fakturakopi eller andre spørsmål rundt faktura finner du på vår selvbetjeningsside eller du kan også kontakte vår kundeservice

Ved bestilling velger du om du trenger et nytt SIM-kort til din telefon.
Er du ikke Telenor kunde får du automatisk tilsendt nytt SIM-kort. SIM-kortet kommer i en egen forsendelse.

Vi pakker og sender din bestilling raskt. Når varen er pakket kan du dessverre ikke foreta endringer. Vår kundeservice, 09000, kan sjekke dette for deg.

Vennligst ta kontakt med kundeservice før du sender telefonen i retur. For at vi skal kunne håndtere dette på raskest mulig måte, er det viktig at emballasje og innhold i telefonesken er komplett, og leveres tilbake i samme stand.
Nettbutikk kundeservice tlf 23 21 01 20 eller e-post telenorb2b@one2cel.no.

Har du problemer med SIM-kortet eller annet som skyldes operatørtjenester, ber vi deg ta kontakt med kundeservice hos Telenor på telefon 09000 (+47 915 09000 fra utlandet).

Er telefonens serienummer og består av 15 siffer. På de fleste telefoner kan du taste *#06# på telefonen, da vil IMEI vises i displayet. De fleste produsenter skriver også IMEI på baksiden av telefonen, under batteriet, og det begynner oftest med tallet 35 eller 01.

Alle ordre i nettbutikken kommer med MVA.
Dersom din bedrift ikke er MVA pliktig, feks kunder fra Svalbard, så vil fakturaen automatisk korrigere dette. Din bedrift behøver derfor ikke å kontakte oss.

Fant du ikke svaret du jaktet på?

Chat med oss. Hverdager mellom 8-16

Ring oss på 09000.
Vi har døgnåpent - året rundt.